PwC Polska

Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 327 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura i oddziały w 9 miastach oraz zatrudnia ponad 6500 osób, w tym ponad 2000 w obszarze technologii.

Kluczowe kompetencje, których poszukujemy:

  • ZdolnoÅ›ci analityczne
  • JÄ™zykowe:
    angielski min. B2
    niemiecki min. B2
  • Znajomość MS Office 
  • Komunikatywność i umiejÄ™tność pracy w zespole

oraz specyficzne umiejętności, których poszukujemy zgodnie z danym ogłoszeniem.

Rodzaj zatrudnienia, jaki oferujemy:

  • Praktyki (Umowa zlecenie)
  • Praca (Umowa o pracÄ™)

Rekrutacja na praktyki (oraz do pracy) w PwC Polska trwa cały rok.
Proces rekrutacji

  1. Curriculum Vitae
  2. Aplikacja na stronie
  3. Assessment Centre
  4. Rozmowa kwalifikacyjna
  5. Testy analityczne
  6. Weryfikacja znajomości języka angielskiego

Stoisko

Pracodawca nie prowadzi stoiska stacjonarnego

Pliki do pobrania

Brak plików od tego pracodawcy