Mondelēz International

Można powiedzieć, że nasza historia sięga roku 1761 od powstania firmy Fry, producenta pierwszej współczesnej tabliczki czekolady… Lub momentu, kiedy John Cadbury otworzył swój pierwszy sklep w 1824 roku… Czy też 1846 roku wraz z powstaniem herbatników LU… Lub wyprodukowania pierwszych ciasteczek Nabisco w roku 1901. Jako Mondelēz International rozpoczęliśmy nasze działania w 2012 roku. Łączymy energię i pasję nowej firmy z potęgą i dziedzictwem ponad stuletnich marek oraz niemal 100 000 pracowników w 165 krajach. Posiadamy odpowiednią skalę i zasoby dużej organizacji, a jednocześnie szybkość, pasję, kreatywność i zwinność mniejszej firmy. Wierzymy, że to połączenie sił dużego i małego przedsiębiorstwa czyni nas wyjątkowym.

Świat szybko się rozwija – tak jak my. Odnosimy sukcesy w 165 krajach, ponieważ uważnie słuchamy i spełniamy potrzeby naszych klientów i konsumentów. Ponadto wiemy, że siła kryje się w zróżnicowaniu i że sukces opiera się na współpracy i wspólnym budowaniu. Gdziekolwiek prowadzimy naszą działalność – w Ameryce Północnej czy Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, czy też w regionie Azji i Pacyfiku – wszędzie szukamy nowych rozwiązań, aby iść dalej i szybciej, by móc sprawiać radość naszym konsumentom, stawiać wyzwania naszym współpracownikom i być dla nich źródłem inspiracji.

Mondelez w Polsce

Na polskim rynku działamy od 1992 roku, zatrudniając ponad 4 600 osób we wszystkich lokalizacjach, począwszy od terenowych sił sprzedażybiura Warszawieglobalnego Centrum Badań i Rozwoju we Wrocławiu, po 7 zakładów produkcyjnych.

Trzy z nich zajmują się produkcją wyrobów czekoladowych, są to fabryki w JankowicachBielanach Wrocławskich i Skarbimierzu. W Skarbimierzu dodatkowo zlokalizowana jest fabryka gum do żucia i cukierków. Kolejne trzy fabryki – w JarosławiuCieszynie Płońsku – produkują ciastka i wafle.

Kultowe marki

Tworzymy marki uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Nie ustajemy w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, by w dynamicznie zmieniającym się świecie dostarczać ludziom odpowiednich przekąsek. Działamy efektywnie i odpowiedzialnie. I jesteśmy z tego dumni. Dołącz do nas i wspólnie z nami twórz przyszłość  kultowych marek takich jak Milka, Oreo czy Prince Polo.

Śmiałe działania

Wspieramy naszych pracowników w ciągłym rozwoju, który jest dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości. U nas możesz awansować w ramach swojej funkcji, rozwijać się horyzontalnie w różnych działach, brać udział w wyjątkowych projektach a także rozwijać się w innym kraju. Wspólnie podejmujemy śmiałe działania i sprawiamy, że niemożliwe staje się możliwe.

Jesteśmy globalnie lokalni

Wykorzystujemy zasięg i skalę naszego biznesu by mieć pozytywny wpływ na otoczenie. DziałaMY globalnie i lokalnie: inicjujemy programy zrównoważonego rozwoju upraw kakaowca czy zboża, które są podstawowymi składnikami naszych produktów, a nasi pracownicy angażują się w wolontariat pracowniczy na rzecz lokalnych społeczności. Dzięki akcjom charytatywnym, które są na stałe wpisane w naszą codzienność nie tylko pomagamy ale także integrujemy się i rozwijamy!

Nasze kolory

Patrzymy na świat z wielu perspektyw, a różnorodność jest naszą siłą. Daj się poznać i wspólnie z nami decyduj o przyszłości Mondelez International.

Benefity:

W Mondelez dbamy o poczucie bezpieczeństwa i komfort naszych pracowników, dlatego wśród naszych benefitów są między innymi:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nagrody i premie finansowe
  • Prywatne ubezpieczenie na życie
  • Dofinasowanie programu MultiSport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Wspieramy rozwój naszych pracowników zapewniając:

  • Realne możliwości rozwoju i awansu – promujemy talenty wewnątrz organizacji
  • Szeroką gamę szkoleń
  • Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
Ważne są dla nas dobre relacje i radość z pracy :). nasi pracownicy cenią sobie:

  • Przyjazną atmosferę
  • Imprezy integracyjne dla pracowników i rodzin
  • Dodatki świąteczne i eventy okolicznościowe (konkursy, aktywacje  nowych produktów wśród pracowników czy wydarzenia sportowe)
  • Aktywność w wolontariacie pracowniczym
  • Program inicjatyw pracowniczych, dzięki któremu zmieniamy Mondelez na lepsze

Biuro w Warszawie: 

W ostatnich latach przeprowadziliśmy duże inwestycje w Warszawie, rozbudowując i zmieniając poszczególne działy. W 2015 otworzyliśmy międzynarodowe centrum planowania łańcucha dostaw, które zapewnia, że odpowiednie ilości produktów trafią do konsumentów w poszczególnych krajach Europy. Rok później do Warszawy przenieśliśmy operacyjną część globalnego biznesu World Travel Retail – to stąd zarządzamy markami (np. Toblerone czy Cadbury) w sklepach duty free na lotniskach. W 2016 roku rozbudowaliśmy dział zakupów, który wspiera globalne oraz regionalne działania biznesowe i pomaga nam jak najlepiej pozyskać potrzebne produkty i usługi. Od 2018 roku rozwijamy dział odpowiedzialny za zarządzanie projektami wdrażania innowacji w naszych produktach. Zespół Product Change Management koordynuje procesy wprowadzania na rynek zupełnie nowych, wyjątkowych produktów – od pomysłu aż do momentu, w którym produkt dostępny jest na sklepowej półce. Nasz dział PCM zarządza także zmianami opakowań, receptury, sposobu dystrybucji lub produkcji.

Stale planujemy nowe inwestycje, jeżeli więc interesuje Cię praca w centrali, śledź nasze ogłoszenia!

Inne lokalizacje:

Fabryki

Dzięki dynamicznym zmianom w portfolio produktów, nasze fabryki inwestują w nowe linie produkcyjne i technologie. Wyznajemy metodologię Integrated Lean Six Sigma i dzięki jej filarom, jesteśmy w stanie usprawniać na bieżąco naszą produkcję. Inwestujemy w rozwój technologiczny, poprzez m.in. implementację najnowszego parku maszynowego w Skarbimierzu czy też uruchomienie w 2015 roku tzw. linii przyszłości w ramach inwestycji wynoszącej około 30 mln dolarów. Wdrożenie tej nowoczesnej linii pozwoliło na znaczące zwiększenie poziomu produkcji takich marek jak Oreo, Milka czy Cadbury.

Badania i Rozwój

Wychodzenie naprzeciw naszym konsumentom jest dla nas kluczowe, dlatego inwestujemy w rozwój tworząc globalną sieć ośrodków badawczych. Jednym z jej elementów jest otwarte w 2017 roku globalne Centrum Badań, Jakości i Rozwoju (RDQ) we Wrocławiu dedykowane kategoriom czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. W centrum pracuje blisko 200 ekspertów z całego świata. Tworząc niezwykłą międzynarodową społeczność, nasi eksperci prowadzą prace badawcze, testy oraz nowe rozwiązania dla przekąsek takich marek jak Milka, Oreo czy belVita.

Sprzedaż terenowa

Zespół sprzedaży terenowej czuwa nad dostępnością naszych marek zarówno w małych sklepach, jak i dużych marketach w całej Polsce. Nasi przedstawiciele handlowi mają szeroką wiedzę na temat rynku i produktów. Dostarczają świetne wyniki dzięki skutecznemu budowaniu relacji z klientami i ciągłemu podnoszeniu umiejętności poprzez szkolenia, konferencje sprzedaży i udział w projektach.

Mondelez, fabryka czekolady, fabryka gum i cukierków
Modelez, Fabryka czekolady i R&D center
Mondelez, fabryka czekolady
Mondelez, fabryka "Olza"
Mondelez, fabryka ciastek

Warszawa, Polska

Stoisko

Pracodawca nie prowadzi stoiska stacjonarnego

Branża

Pokoje rekrutacyjne

Pokoje rekrutacyjne udostępniane są jedynie przez Wystawców On-line. Będą otwarte w dniu 25.04 w godz. 9:30 – 15:30

Pliki do pobrania

Brak plików od tego pracodawcy