Amazon

Kiedy Amazon.com wystartował w 1995 roku, jego misją było „zostanie najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie”. Co to znaczy? To proste. Jesteśmy firmą, która ma obsesję na punkcie swoich klientów. Nasze działania, cele, projekty, programy i wynalazki zaczynają i kończą się na świadomości marki klientów. Innymi słowy zawsze rozpoczynamy proces myślowy od „końca”, czyli od klienta. Kiedy stworzymy coś, co sprawdza się u klientów, pracujemy nad tym podwójnie, mając nadzieję, że przerodzi się to w jeszcze większy sukces. Jednak nie zawsze jest tak łatwo. Tworzenie jest trudne i z czasem na pewno zdarzy się porażka przy dużym projekcie.

Często od nas usłyszysz, że w Amazon zawsze jest „dzień pierwszy”. Co mamy na myśli? Nasze podejście pozostaje takie samo jak podczas pierwszego dnia istnienia firmy – chcemy podejmować mądre, szybkie decyzje, zręcznie działać, wprowadzać innowacje i tworzyć, a także skupiać się na zaskakiwaniu klientów.

„Stale dążymy do tego, by zostać najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i wiemy, że nie jest to małe ani łatwe wyzwanie. Zdajemy sobie sprawę, że możemy jeszcze wiele poprawić. Znajdujemy niesamowitą energię w wielu wyzwaniach i możliwościach, jakie na nas czekają”. – Jeff Bezos

WRO1
WRO2
WRO5
KTW3
POZ2

Poznańska 1d, Sady, Polska

Stoisko

Pracodawca prowadzi stoisko stacjonarne:

Dzień inżynierski:

Stanowisko 3 - K

Dzień IT:

Stanowisko 1 - I

Pokoje rekrutacyjne

Pokoje rekrutacyjne udostępniane są jedynie przez Wystawców On-line. Będą otwarte w dniu 25.04 w godz. 9:30 – 15:30